התגעגעתם למטריקס? קבלו את לורנס פישבורן (מורפיוס בשבילכם) חוזר לתפקיד המהולל שלו בפרסומת החדשה של קיה.

בשני בפברואר ייערך משחק הסופרבול השנתי בארה”ב, שמעבר להיותו אירוע ספורט חשוב ומרכזי הפך לאורך השנים גם לפסטיבל של פרסומות הזויות ומושקעות של מותגים שונים, שרק בשבילן שווה לחכות להפסקה שלו. כל משרדי הפרסום הגדולים באמריקה מחכים ליום הזה בשנה, שבו הלקוחות שלהם שמים את הכסף על השולחן ואומרים להם – “תתפרעו”. והם אכן מתפרעים, כפי שניתן לראות בפרסומות שנחשפו ברשת עד כה.

אחת המוצלחות והמשעשעות בהן השנה לדעתנו, היא הפרסומת של מותג הרכבים קיה שבחרה לצלם מחווה לסרטי המטריקס, שבה מורפיוס בכבודו ובעצמו “פותח את העיניים” לזוג נשוי ומגלה להם מה היא יוקרה אמיתית ואיך היא מרגישה. האם קיה היא “האחת”? לא בטוח. אבל מה שבטוח, זה שיצאה להם אחלה פרסומת.

תיהנו וזכרו – There is no spoon:

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *